Mage

Imorgon är det 1 månad sen jag låg på Karolinska och födde fram världens bästa bebis. Då såg jag ut som på bilden nedan, det är sjukt hur fort man vänjer sig vid saker. Nu kan jag inte förstå att jag gick runt med den där magen.. det känns som ett skämt, som om jag stoppat en kudde innanför klänningen. Hur orkade jag röra mig böja mig? gå överhuvudtaget. Ändå trivdes jag helt okej med den där magen.. man vänjer sig som sagt. Några gånger stod jag knappt ut dock som vid nyårsafton när alla kunde ha fina små klänningar och högaklackar utom jag, jag hade faktiskt höga klackar ändå.i ren protest. bara föratt även fast jag var höggravid i 8e månaden och kände mig som Gustav II Adolf.. kulmage och klack är inte en härlig kombination.
Men jag måste ändå säga att det är fascinerande hur kroppen återhämtar sig.. nu en månad efteråt är magen försvunnen, lite extra hud bara som skall bort innan sommaren så att man kan visa sig i bikini utan att känna sig som en föredetta medlem ur biggestlooser.



Kommentarer
Postat av: SaFo

Hahaha! Klockren bild på er två ;-)

2012-03-18 @ 11:42:44
Postat av: Sanna

Underbart att du har börjat blogga igen!

2012-03-18 @ 18:58:01
Postat av: pubes

åh va fin du var som gravid! :)

2012-03-19 @ 10:19:42
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0