Lilla nattugglan..

ok, nu har jag sovit 15 min på 24 h.. magmassage funkade inte ett skit, Lilou låg bara och stirrade surt med sina svarta ögon och när jag slutade, ''knorrade'' hon om möjligt ännu högre och liiite mer intensivt och sådär höll det på i 40 min, vilken mysig och avslappnande stund med min baby.. som det så fint står på pappret.
kl 7 somnade hon äntligen till, antagligen av ren utmattning och jag gick in i köket för att göra iordning frukost till mig själv..  hur trött?  Först tänkte jag börja gråta och tycka synd om mig själv men jag orkade inte.. blev ändå imponerad över att jag inte för en nanosekund övervägde att äta det ändå.

Kommentarer
Postat av: SaFo

Hahahahaha! Nya drogen?

2012-03-22 @ 13:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0