kusinhäng hos mormor

I lördags tog vi en roadtrip till min mamma och hennes man. Vi skulle hämta Lilous kusin Simon som hade sovit där över helgen.  Simon är så söt, han är 4 månader äldre än lilou och busar och skrattar.. längtar så mycket till L är i den åldern. Simon  gillar  mat så vi brukar kalla honom för Sumon..Mamma råkade säga att hon tyckte det såg ut som att han skulle bli rödhårig, M fick panik och tvingade alla att inspektera simons 10 hårstrån i dagsljuset och säga att de såg ljusbruna ut.
Idag känns lilla sjuklingen i princip helt frisk, hon nyser lite då och då men inte så hostig eller rosslig. Det känns så himla skönt så den här veckan är i princip fullbokad av besök.. då många inte kunnat komma och hälsa på då hon var dålig. Idag ska jag åka in och kolla lite kläder till mig själv, känns som att jag inte har någonting att ha på mig. Jag som trodde det skulle kännas tvärt om när jag äntligen kunde komma i mina gamla kläder.. men nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0