Förlossningspsykos?

Igår mötte jag upp M för att kolla lite kläder. Jag var övertaggad, äntligen äntligen! Skulle jag få shoppa fina kläder igen, det var ju över ett halvår sedan jag kunde handla utan att behöva tänka på att det skulle få plats en mage under. Uppspelt och lycklig entrar jag butiken.. Scannar av utbudet, alla pastellfärgade vårkläder som är fint upphängda känner mig upprymd...  Vänta nu, ser ingenting jag tycker är fint, får panik.. känner mig jättestressad. Jag ska ju shoppa massor av nytt!! varför finns det inget fint?! Lilou sover så fint i vagnen och jag har tid att strosa runt och plocka på mig plagg efter plagg.. problemet är bara att det inte är något plagg jag vill ha. 4 scarfs kom jag hem med??!. Kul.


Kommentarer
Postat av: pubes

internet is the answer to everything!

2012-03-29 @ 20:21:03
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0