1 Månad

Fick lite dåligt samvete, Lilou fyller faktiskt en månad idag och så lägger jag upp så hemska bilder på henne.. och hon kan vara världens sötaste också (den opartiska mamman)

 Nu har vi varit ute på en liten morgonpromenad och L somnade i vagnen så jag har lite tid över att sitta här. Älskade A var oturligt nog vrålförkyld under förlossning och detta i sin tur ledde till att L blev sjuk i RS-virus och vi blev inlagda ett par dagar på Astrid Lindgrens..nu har hon återhämtat sig och är bara lite rosslig, växer så det knakar och jag vill nästan stanna tiden ett tag. Men vi får inte ha besök hemma på 2-3 veckor för att undvika att hon skall smittas av något annat virus då hennes immunförsvar är så outvecklat..så jag känner mig så sjukt isolerad och uttråkad av att sitta hemma.. jag har liksom börjat tycka Sjunde himlen är ett väldigt spännande program, då har det gått för långt. Som tur är får vi gå promenader..och i eftermiddag möter vi upp min fina vän Annelie för en.




Kommentarer
Postat av: pubes

naaw.. men stackars liten ändå!

2012-03-23 @ 18:31:04
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0